OGŁOSZENIE NR 2/2025 O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Print Drukuj

Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy w Miliczu
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Specjalista ds. aktywizacji w Centrum Aktywizacji Zawodowej
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:<6%

Wymiar czasu pracy – 1 etat.

  1. Warunki pracy na stanowisku:
  • adres jednostki – ul. Wojska Polskiego 40 ( parter budynku jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu),
  • praca przy komputerze,
  • bezpieczne warunki pracy,
  • praca w pozycji siedzącej.

  1. Wymagania w stosunku do kandydatów
  1. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe i roczny staż pracy lub średnie i dwuletni staż pracy,
  2. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. posiadanie nieposzlakowanej opinii,

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość zagadnień:  Ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia,

Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, Ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,  Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 20 sierpnia 2009  r. w sprawie szczegółowych warunków odbywania stażu przez bezrobotnych, Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej  z dnia 21 grudnia 2017 r. w sprawie organizowania prac społecznie użytecznych,

  1. obsługa komputera ( w szczególności pakietu Ms Office, Internetu, programu Syriusz Std i EZDok),
  2. znajomość lokalnego rynku pracy,
  3. dokładność, sumienność, obowiązkowość,  komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność radzenia sobie ze stresem, umiejętność negocjacji i mediacji, odporność emocjonalna, wysoka kultura osobista.

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
  1. Zadania główne:
  1. Prowadzenie całości spraw związanych z organizacją stażu.
  2. Prowadzenie całości spraw związanych z zatrudnianiem subsydiowanym w postaci prac społecznie użytecznych.
  3. Współpraca w kierowaniu bezrobotnego do realizacji pakietu aktywizacyjnego.
  4. Współpraca z innymi instytucjami, partnerami rynku pracy.
  5. Współpraca z innymi pracownikami publicznych służb zatrudnienia.
  6. Obsługa systemu Syriusz Std, EZDok.
  7. Udział w badaniach i analizach, w szczególności dot. rynku pracy i realizacji form pomocy.
  8. Prowadzenie sprawozdawczości z realizowanych zadań.

  1. Zadania pomocnicze:
  1. Tworzenie, oznaczanie, gromadzenie, aktualizowanie i przechowywanie informacji o lokalnym rynku pracy, w tym dla potrzeb statystyki rynku pracy.
  2. Prowadzenie korespondencji, dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie pracy na zajmowanym stanowisku.

  1. Wymagane dokumenty
  1. List motywacyjny
  2. Życiorys (CV)
  3. Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie
  4. Kserokopia świadectw pracy
  5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  6. Oświadczenie kandydata o niekaralności
  7. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
  8. Oświadczenie kandydata zawarte w liście motywacyjnym i CV o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L. z 2016 r. Nr 119,str. 1)
  9. Oryginał kwestionariusza osobowego ( stanowiący załącznik do niniejszego ogłoszenia)
  10. Oświadczenie kandydata dotyczące RODO ( stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia)

Na rozmowę kwalifikacyjną należy zgłosić się z ważnym dowodem osobistym.

Oryginały dokumentów określonych w ust. 4 pkt 3 do 4 należy przedłożyć do wglądu w trakcie udziału kandydata w rozmowie kwalifikacyjnej.

  1. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych
  1. Termin składania dokumentów aplikacyjnych – do 11.07.2025 do godz. 15.30.
  2. Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie z napisem „ kandydat na wolne stanowisko urzędnicze”, oraz imieniem  i nazwiskiem, osobiście lub listem poleconym – liczy się data wpływu do PUP Milicz.
  3. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
  4. Miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu ul. Wojska Polskiego 40, 56-300 Milicz (sekretariat I piętro pok. 2.4.).

  1. Dodatkowe informacje
  1. Złożone oferty badane będą pod względem kompletności i spełniania wymagań formalnych dla kandydata na wskazane stanowisko urzędnicze.
  2. Osoby, które spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowane telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
  3. Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w BIP pod adresem www.bippupmilicz.i-sisco.pl na stronie internetowej oraz tablicy informacyjnej urzędu.
  4. Oferty, które wpłyną po upływie terminu składania dokumentów aplikacyjnych nie będą rozpatrywane i podlegają zwrotowi.

Milicz, dnia 01.07.2025 r.

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu