OGŁOSZENIE NR 2 /2018
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy w Miliczu
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Specjalista do spraw programów - stażysta w Centrum Aktywizacji Zawodowej
Wymiar czasu pracy - 1 etat.
Powiatowego Urzędu Pracy w Miliczu
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Specjalista do spraw programów - stażysta w Centrum Aktywizacji Zawodowej
Wymiar czasu pracy - 1 etat.
- Warunki pracy na stanowisku:
- adres jednostki – ul. Wojska Polskiego 40 ( parter budynku jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu),
- praca przy komputerze,
- praca w pozycji siedzącej,
- bezpieczne warunki pracy.
- Wymagania w stosunku do kandydatów
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe lub średnie i roczny staż pracy
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii.
- Wymagania dodatkowe:
- staż pracy w zakresie przygotowania, realizacji i oceniania realizacji programów rynku pracy,
- znajomość zagadnień ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, Kodeksu postępowania administracyjnego,
- obsługa komputera (w szczególności pakietu MsOffice i Internetu, mile widziana umiejętność obsługi programu SYRIUSZstd),
- znajomość lokalnego rynku pracy,
- umiejętność analizy i syntezy informacji, umiejętność prowadzenia analiz statystycznych i rozliczeń finansowych,
- dokładność, sumienność, obowiązkowość, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność radzenia sobie ze stresem, odporność emocjonalna, wysoka kultura osobista.
- Wymagania niezbędne:
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
- Zadania główne:
- inicjowanie, organizowanie i koordynowanie projektów i programów lokalnych, regionalnych, finansowanych ze środków Funduszu Pracy i współfinansowanych ze środków UE i innych działań na rzecz aktywizacji osób bezrobotnych i poszukujących pracy,
- konstruowanie, opracowywanie wniosków o przyznanie środków na realizację projektów i programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej,
- przygotowywanie i wdrażanie akcji informacyjno-promocyjnej nt. projektów i programów wśród bezrobotnych, poszukujących pracy i pracodawców,
- przygotowywanie i udział w przeprowadzaniu rekrutacji uczestników do projektów i programów,
- monitoring i kontrola prawidłowości przebiegu działań,
- realizacja zadań związanych z przyznawaniem:
- bonu zatrudnieniowego i na zasiedlenie,
- dofinansowania wynagrodzenia za zatrudnienie osoby powyżej 50 roku życia,
- grantu na telepracę,
- świadczenia aktywizacyjnego,
- refundacji składek ZUS dla osób do 30 roku życia.
- Zadania pomocnicze:
- tworzenia, gromadzenie i aktualizowanie informacji o lokalnym rynku pracy,
- prowadzenie korespondencji, dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie pracy na zajmowanym stanowisku.
- Zadania okresowe:
- przygotowanie informacji dla potrzeb statystyki z rynku pracy,
- ocena efektywności realizowanych programów.
- Zadania główne:
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych , jest wyższy niż 6 %. - Wymagane dokumenty
- list motywacyjny
- życiorys (CV)
- kserokopia dowodu osobistego
- kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i uprawnienia
- kserokopia świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających doświadczenie i uprawnienia zawodowe
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o niekaralności
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
- oświadczenie kandydata zawarte w liście motywacyjnym i CV o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922)
- oryginał kwestionariusza osobowego
Oryginały wymaganych dokumentów określone w ust. 5 pkt 3 do 5 należy przedłożyć do wglądu w trakcie udziału kandydata w rozmowie kwalifikacyjnej.
- Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych
- Termin składania dokumentów aplikacyjnych do dnia 19.04.2018 r. do godz. 15.30
- Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie z napisem „kandydat na wolne stanowisko urzędnicze ", osobiście lub listem poleconym – liczy się data wpływu do PUP Milicz
- Miejsce : Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu ul. Wojska Polskiego 40, 56-300 Milicz (sekretariat I piętro pok. 2.4 )
- Dodatkowe informacje
- Złożone oferty badane będą pod względem kompletności i spełniania wymagań formalnych dla kandydata na wskazane stanowisko urzędnicze.
- Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowane telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w BIP pod adresem www.bip.pupmilicz.samorzady.pl, na stronie internetowej oraz tablicy informacyjnej urzędu.
- Oferty, które wpłyną po upływie terminu składania dokumentów aplikacyjnych nie będą rozpatrywane i podlegają zwrotowi
DYREKTOR
Powiatowego Urzędu Pracy w Miliczu
Anna Grochowicka
Powiatowego Urzędu Pracy w Miliczu
Anna Grochowicka