Опубліковувач

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

OGŁOSZENIE  NR 2 /2018
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy w Miliczu
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Specjalista do spraw programów - stażysta  w Centrum Aktywizacji Zawodowej
Wymiar czasu pracy - 1 etat.
 
  1. Warunki pracy na stanowisku:
    • adres jednostki – ul. Wojska Polskiego 40 ( parter budynku  jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu),
    • praca przy komputerze,
    • praca w pozycji siedzącej,
    • bezpieczne warunki pracy.
  2. Wymagania w stosunku do kandydatów
    1. Wymagania niezbędne:
      • wykształcenie wyższe lub średnie i roczny staż pracy
      • obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
      • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
      • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • posiadanie nieposzlakowanej opinii.
    2. Wymagania dodatkowe:
      • staż pracy w zakresie przygotowania, realizacji i oceniania realizacji programów rynku pracy,
      • znajomość zagadnień ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, Kodeksu postępowania administracyjnego,
      • obsługa komputera (w szczególności pakietu MsOffice i Internetu, mile widziana umiejętność obsługi programu SYRIUSZstd),
      • znajomość lokalnego rynku pracy,
      • umiejętność analizy i syntezy informacji, umiejętność prowadzenia analiz statystycznych i rozliczeń finansowych,
      • dokładność, sumienność, obowiązkowość, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność radzenia sobie ze stresem, odporność emocjonalna, wysoka kultura osobista.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
    1. Zadania główne:
      • inicjowanie, organizowanie i koordynowanie projektów i programów lokalnych, regionalnych, finansowanych ze środków Funduszu Pracy i współfinansowanych ze środków UE i innych działań na rzecz aktywizacji osób bezrobotnych i poszukujących pracy,
      • konstruowanie, opracowywanie wniosków o przyznanie środków na realizację projektów i programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej,
      • przygotowywanie i wdrażanie akcji informacyjno-promocyjnej  nt. projektów  i programów wśród bezrobotnych, poszukujących pracy i pracodawców,
      • przygotowywanie i udział w przeprowadzaniu rekrutacji uczestników do projektów i programów,
      • monitoring i kontrola prawidłowości przebiegu działań,
      • realizacja zadań związanych z przyznawaniem:
        • bonu zatrudnieniowego i na zasiedlenie,
        • dofinansowania wynagrodzenia za zatrudnienie osoby powyżej 50 roku życia,
        • grantu na telepracę,
        • świadczenia aktywizacyjnego,
        • refundacji składek ZUS dla osób do 30 roku życia.
    2. Zadania pomocnicze:
      • tworzenia, gromadzenie i aktualizowanie informacji o lokalnym rynku pracy,
      • prowadzenie korespondencji, dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie pracy na zajmowanym stanowisku.
    3. Zadania okresowe:
      • przygotowanie informacji dla potrzeb statystyki z rynku pracy,
      • ocena efektywności realizowanych programów.
  4. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych , jest wyższy niż 6 %.
  5. Wymagane dokumenty
    • list motywacyjny
    • życiorys (CV)
    • kserokopia dowodu osobistego
    • kserokopia dokumentów  potwierdzających wykształcenie i uprawnienia
    • kserokopia świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających doświadczenie i uprawnienia zawodowe
    • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • oświadczenie kandydata o niekaralności
    • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
    • oświadczenie kandydata zawarte w liście motywacyjnym i CV o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922)
    • oryginał kwestionariusza osobowego
      Oryginały wymaganych dokumentów określone w ust. 5 pkt 3 do 5 należy przedłożyć do wglądu w trakcie udziału kandydata w rozmowie kwalifikacyjnej.
  6. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych
    1. Termin składania dokumentów aplikacyjnych do dnia  19.04.2018 r. do godz. 15.30
    2. Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie z napisem „kandydat na wolne stanowisko urzędnicze  ", osobiście lub listem poleconym – liczy się  data wpływu do PUP Milicz
    3. Miejsce : Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu ul. Wojska Polskiego 40, 56-300 Milicz (sekretariat  I piętro pok. 2.4 )
  7. Dodatkowe informacje
    1. Złożone oferty badane będą pod względem kompletności i spełniania wymagań formalnych dla kandydata na wskazane stanowisko urzędnicze.
    2. Osoby, które spełnią  wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowane telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
    3. Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w BIP pod adresem www.bip.pupmilicz.samorzady.pl, na stronie internetowej  oraz tablicy informacyjnej urzędu.
    4. Oferty, które wpłyną po upływie terminu składania dokumentów aplikacyjnych nie będą rozpatrywane i podlegają zwrotowi
Milicz, dnia  04.04.2018 r
 
DYREKTOR
Powiatowego Urzędu Pracy w Miliczu
Anna Grochowicka

Informacje o publikacji dokumentu