Опубліковувач

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

OGŁOSZENIE  NR 2 /2017
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy w Miliczu
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Specjalista do spaw ewidencji i świadczeń- Dział Ewidencji i Świadczeń
 
Wymiar czasu pracy - 1 etat.

1. Wymagania w stosunku do kandydatów
    1) Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie wyższe lub wyższe licencjackie.
  2. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
  3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Co najmniej dwunastomiesięczny staż pracy ( do wymaganego stażu zalicza się staż odbyty na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy).
  6. Stan zdrowia pozwalający na realizowanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska pracy.
  7. Nieposzlakowana opinia         
   2) Wymagania dodatkowe
  1. Znajomość zagadnień ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz prawa pracy.
  2. Komunikatywność.
  3. Obsługa komputera ( mile widziana obsługa programu SYRIUSZ, ZASIŁKI-ARCHIWUM).
  4. Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub państwowej
  5. Umiejętność radzenia sobie ze stresem.
  6. Kreatywność, odporność emocjonalna, empatia.
  7. Umiejętność pracy w zespole.
  8. Samodzielność w podejmowaniu decyzji
  9. Wysoka kultura osobista.
    3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
        1) Zadania główne:
  1. obsługa bezrobotnych, udzielanie klientom wyjaśnień i informacji dotyczących zakresu  zadań realizowanych przez PUP,  podstawowych praw i obowiązków bezrobotnych i poszukujących pracy,
  2. przygotowywanie i wydawanie decyzji administracyjnych, zaświadczeń i innych dokumentów,
  3. przyznawanie i naliczanie zasiłków oraz innych świadczeń z tytułu bezrobocia,
  4. obsługa dodatków aktywizacyjnych,
  5. przyznawanie i naliczanie stypendiów osobom bezrobotnym, którzy podjęli dalszą naukę,
  6. wydawanie informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy /PIT-11/,
  7. obsługa odwołań od decyzji,
  8. obsługa  skarg i wniosków dotyczących  bezrobotnych,
  9. wydawanie zaświadczeń w sprawach dotyczących zatrudnienia obywateli polskich za granicą,
  10. prowadzenie całokształtu zadań z zakresu koordynacji systemu zabezpieczenia społecznego (w obszarze bezrobocia i poszukiwania pracy),
  11. dokonywanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego uprawnionych osób,
  12. przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do składnicy akt,
  13. przygotowywanie korespondencji do wysyłki.
 2) Zadania pomocnicze:
  1. gromadzenie  informacji dotyczących zadań i usług Urzędu,
  2.  udostępnianie klientom PUP informacji w formie broszur, ulotek i biuletynów,
  3. współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie niezbędnym na danym stanowisku,
  4. współpraca z organami administracji państwowej i samorządowej (m.in. : urzędy gmin, OPS, urzędy skarbowe, ZUS, KRUS, Policja, sądy, komornicy itp.) w zakresie realizowanych zadań.
3. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych , jest wyższy niż 6 %.
 
4. Wymagane dokumenty
  1. list motywacyjny
  2. życiorys (CV)
  3. kserokopia dowodu osobistego
  4. kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie i uprawnienia
  5. kserokopia świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających staż pracy doświadczenie i uprawnienia zawodowe
  6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  7. oświadczenie kandydata o niekaralności
  8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
  9. oświadczenie kandydata zawarte w liście motywacyjnym i CV o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014r.  poz. 1182)
  10. oryginał kwestionariusza osobowego
  11. oświadczenie ostanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań na wskazanym stanowisku pracy. 
Oryginały wymaganych dokumentów określone w pkt 4 ppkt 3 i 5 należy przedłożyć do wglądu w trakcie udziału kandydata w rozmowie kwalifikacyjnej.
 
5. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych
  1. Termin składania dokumentów aplikacyjnych do dnia  11.09.2016 r. do godz. 15.30
  2. Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie z napisem „kandydat na wolne stanowisko urzędnicze  ", osobiście lub listem poleconym – liczy się  data wpływu do PUP Milicz
  3. Miejsce : Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu ul. Wojska Polskiego 40, 56-300 Milicz (sekretariat  I piętro pok. 2.4)
6. Dodatkowe informacje
  1. Złożone oferty badane będą pod względem kompletności i spełniania wymagań formalnych dla kandydata na wskazane stanowisko urzędnicze.
  2. Osoby, które spełnią  wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowane telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
  3. Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w BIP pod adresem www.bip.pupmilicz.samorzady.pl, na stronie internetowej  oraz tablicy informacyjnej urzędu.
  4. Oferty, które wpłyną po upływie terminu składania dokumentów aplikacyjnych nie będą rozpatrywane i podlegają zwrotowi
Milicz, dnia  28.08.2017 r
 

Informacje o publikacji dokumentu