Опубліковувач

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

OGŁOSZENIE  NR 1 /2016
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy w Miliczu
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Specjalista do spaw ewidencji i świadczeń- Dział Ewidencji i Świadczeń
 
Wymiar czasu pracy - 1 etat.
  1. Wymagania w stosunku do kandydatów
    1. Wymagania niezbędne:
      • Wykształcenie wyższe lub wyższe licencjackie.
      • Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
      • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
      • Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
      • Co najmniej dwunastomiesięczny staż pracy ( do wymaganego stażu zalicza się staż odbyty na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy).
      • Stan zdrowia pozwalający na realizowanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska pracy.
      • Nieposzlakowana opinia
    2. Wymagania dodatkowe
      • Znajomość zagadnień ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz prawa pracy.
      • Komunikatywność.
      • Obsługa komputera ( mile widziana obsługa programu SYRIUSZ, ZASIŁKI-ARCHIWUM).
      • Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub państwowej
      • Umiejętność radzenia sobie ze stresem.
      • Kreatywność, odporność emocjonalna, empatia.
      • Umiejętność pracy w zespole.
      • Samodzielność w podejmowaniu decyzji
      • Wysoka kultura osobista.
  2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
    1. Zadania główne:
      • obsługa bezrobotnych, udzielanie klientom wyjaśnień i informacji dotyczących zakresu  zadań realizowanych przez PUP,  podstawowych praw i obowiązków bezrobotnych i poszukujących pracy,
      • przygotowywanie i wydawanie decyzji administracyjnych, zaświadczeń i innych dokumentów,
      • przyznawanie i naliczanie zasiłków oraz innych świadczeń z tytułu bezrobocia,obsługa
      • dodatków aktywizacyjnych,
      • przyznawanie i naliczanie stypendiów osobom bezrobotnym, którzy podjęli dalszą naukę,
      • wydawanie informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy /PIT-11/,
      • obsługa odwołań od decyzji,
      • obsługa  skarg i wniosków dotyczących  bezrobotnych,
      • wydawanie zaświadczeń w sprawach dotyczących zatrudnienia obywateli polskich za granicą,
      • prowadzenie całokształtu zadań z zakresu koordynacji systemu zabezpieczenia społecznego (w obszarze bezrobocia i poszukiwania pracy),
      • dokonywanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego uprawnionych osób,
      • przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do składnicy akt,
      • przygotowywanie korespondencji do wysyłki.
    2. Zadania pomocnicze:
      • gromadzenie  informacji dotyczących zadań i usług Urzędu,
      • udostępnianie klientom PUP informacji w formie broszur, ulotek i biuletynów,
      • współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie niezbędnym na danym stanowisku,
      • współpraca z organami administracji państwowej i samorządowej (m.in. : urzędy gmin, OPS, urzędy skarbowe, ZUS, KRUS, Policja, sądy, komornicy itp.) w zakresie realizowanych zadań.
  3. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych , jest wyższy niż 6 %.
     
  4. Wymagane dokumenty
    • list motywacyjny
    • życiorys (CV)
    • kserokopia dowodu osobistego
    • kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie i uprawnienia
    • kserokopia świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających staż pracy doświadczenie i uprawnienia zawodowe
    • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • oświadczenie kandydata o niekaralności
    • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
    • oświadczenie kandydata zawarte w liście motywacyjnym i CV o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014r.  poz. 1182)
    • oryginał kwestionariusza osobowego
    • oświadczenie ostanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań na wskazanym stanowisku pracy.

      Oryginały wymaganych dokumentów określone w pkt 4 ppkt 3 i 5 należy przedłożyć do wglądu w trakcie udziału kandydata w rozmowie kwalifikacyjnej.
  5.  Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych
    1. Termin składania dokumentów aplikacyjnych do dnia  06.10.2016 r.  do godz. 15.30
    2. Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie z napisem „kandydat na wolne stanowisko urzędnicze  ", osobiście lub listem poleconym – liczy się  data wpływu do PUP Milicz
    3. Miejsce : Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu ul. Wojska Polskiego 40, 56-300 Milicz (sekretariat  I piętro pok. 2.4 )
  6. Dodatkowe informacje
    1. Złożone oferty badane będą pod względem kompletności i spełniania wymagań formalnych dla kandydata na wskazane stanowisko urzędnicze.
    2. Osoby, które spełnią  wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowane telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
    3. Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w BIP pod adresem www.bip.pupmilicz.samorzady.pl, na stronie internetowej  oraz tablicy informacyjnej urzędu.
    4. Oferty, które wpłyną po upływie terminu składania dokumentów aplikacyjnych nie będą rozpatrywane i podlegają zwrotowi
Milicz, dnia  22.09.2016 r

Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy w Miliczu
Anna Grochowicka

Informacje o publikacji dokumentu