OGŁOSZENIE NR 1 /2021
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy w Miliczu
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
referent w Centrum Aktywizacji Zawodowej
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:>6%
Powiatowego Urzędu Pracy w Miliczu
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
referent w Centrum Aktywizacji Zawodowej
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:>6%
Wymiar czasu pracy - 1 etat.
- Warunki pracy na stanowisku:
- adres jednostki – ul. Wojska Polskiego 40 ( parter budynku jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu),
- praca przy komputerze,
- praca w pozycji siedzącej,
- bezpieczne warunki pracy,
- Wymagania w stosunku do kandydatów
- Wymagania niezbędne wynikające z ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych:
- wykształcenie min. średnie, rozpoczęte studia na kierunku: administracja,
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii.
- Wymagania dodatkowe:
- dokładność, sumienność, obowiązkowość, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność radzenia sobie ze stresem, umiejętność negocjacji i mediacji, odporność emocjonalna, wysoka kultura osobista.
- znajomość lokalnego rynku pracy,
- obsługa komputera (w szczególności pakietu Ms Office i Internetu, mile widziana umiejętność obsługi programu Syriusz Std),
- znajomość zagadnień Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- staż pracy w administracji – min. 6 miesięcy,
- Wymagania niezbędne wynikające z ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych:
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
Zadania główne:- Realizowanie zadań wynikających z Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniemCOVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2020 374 z późn. zm):
- Prowadzenie całości spraw związanych z dofinansowaniem części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne dla mikroprzedsiębiorcy, małego i średniego przedsiębiorcy (art. 15zzb) oraz części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne dla organizacji pozarządowych lub podmiotów, o którym mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (art. 15zze)
- Prowadzenie całości spraw związanych z dofinansowaniem części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz składek na ubezpieczenia społeczne dla kościelnej osoby prawnej działającej na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia i wyznania, oraz jej jednostce organizacyjnej (art. 15zze2),
- Prowadzenie całości spraw związanych z udzielaniem pożyczki na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej mikroprzedsiębiorcy (art. 15zzd),
- Prowadzenie całości spraw związanych z udzielaniem pożyczki na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności organizacji pozarządowych (art. 15zzda),
- Prowadzenie całości spraw związanych z udzielaniem dotacji na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej mikroprzediębiorcy i małego przedsiębiorcy przyznawanej na podstawie art. 15zze4,
- Prowadzenie całości spraw związanych z udzielaniem dotacji na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej mikroprzediębiorcy i małego przedsiębiorcy przyznawanej na podstawie rozporządzenia w sprawie wsparcia uczestników obrotu gospodarczego poszkodowanych wskutek pandemii COVID-19.
- Kontrola realizacji umów zawartych z przedsiębiorcami/organizacjami pozarządowymi zawartych w ramach ww. działań.
- Stała współpraca z innymi instytucjami, partnerami rynku pracy i pracownikami publicznych służb zatrudnienia.
- Wykonywanie poleceń przełożonego związanych z pracą działu.
- Realizowanie zadań wynikających z Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniemCOVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2020 374 z późn. zm):
Zadania pomocnicze:
- Tworzenie, oznaczanie, gromadzenie, aktualizowanie i przechowywanie informacji o lokalnym rynku pracy, w tym dla potrzeb statystyki rynku pracy.
- Prowadzenie korespondencji, dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie pracy na zajmowanym stanowisku.
- Wymagane dokumenty
- list motywacyjny
- życiorys (CV)
- kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i uprawnienia
- kserokopia świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających doświadczenie i uprawnienia zawodowe
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o niekaralności
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
- oświadczenie kandydata zawarte w liście motywacyjnym i CV o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L. z 2016 r. Nr 119, str.1)
- oryginał kwestionariusza osobowego (stanowiący załącznik do niniejszego ogłoszenia)
- oświadczenie kandydata dotyczące RODO (stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia)
Oryginały dokumentów określonych w ust. 4 pkt 3 do 4 należy przedłożyć do wglądu w trakcie udziału kandydata w rozmowie kwalifikacyjnej.
- Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych
- Termin składania dokumentów aplikacyjnych do dnia 22.02.2021 r. do godz. 15.30
- Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie z napisem „kandydat na wolne stanowisko urzędnicze", oraz imieniem i nazwiskiem, osobiście lub listem poleconym – liczy się data wpływu do PUP Milicz
- Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
- Miejsce : Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu ul. Wojska Polskiego 40, 56-300 Milicz (sekretariat I piętro pok. 2.4 )
- Dodatkowe informacje
- Złożone oferty badane będą pod względem kompletności i spełniania wymagań formalnych dla kandydata na wskazane stanowisko urzędnicze.
- Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowane telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w BIP pod adresem www.bippupmilicz.i-sisco.pl, na stronie internetowej oraz tablicy informacyjnej urzędu.
- Oferty, które wpłyną po upływie terminu składania dokumentów aplikacyjnych nie będą rozpatrywane i podlegają zwrotowi
Załącznik:
- Kwestionariusz osobowy
- Oświadczenie kandydata dotyczący RODO